Een kapstok voor alle communicatie 

Je bouwt pas aan een sterk merk, als alles wat je doet, zegt en laat zien, dezelfde associaties opwekt: intern en extern. Je bedrijfs-DNA is waar je voor staat als bedrijf of organisatie. En het is de kapstok waar alle communicatie aan kan worden opgehangen.  

Het omschrijven van je DNA gaat veel verder dan het verzinnen van een leuke slogan. Het gaat over het blootleggen van je belangrijkste karaktereigenschappen als bedrijf, ondernemer of medewerker. Die karaktereigenschappen zouden verankerd moeten zijn in alle aspecten van je bedrijfsvoering. Als wat je naar buiten communiceert niet wordt waargemaakt, of niet klopt met de werkelijkheid, is je marketing en sales veel minder efficiënt. "Practice what you preach" dus.

Park1 heeft een effectief en onderbouwd model ontwikkeld om tot de kern van je DNA te komen.

Meer weten over onze aanpak? Vraag het aan Rob!

Het Park1 DNA-model

Onze belangrijkste kerneigenschappen zijn realistisch, vindingrijk en gedreven. We zien dat als we deze eigenschappen combineren, ze resulteren in externe waarden: hetgeen we bieden aan klant, collega en leverancier. Onze externe waarden zijn effectief, betrokken en verfrissend. In het midden staat ons hoogste doel: De kracht van succesvolle ideeën. Wij worden pas blij als ideeën succesvol zijn, als iets niet alleen mooi is, maar ook écht resultaat oplevert. Het model biedt ons houvast en richting in alle communicatie.

Laat je verrassen!

Als bureau hebben we niet alleen kennis van marketing maar ook van design, corporate identity, techniek en ontwikkeling. Dit zorgt ervoor dat het project altijd vanuit alle kanten bekeken kan worden op haalbaarheid.

We claimen niet en werken soepel samen met andere bureau's binnen projecten waar meerdere partners aansluiten.

Daag ons, maar vooral jezelf uit!

hello@park1.nl 077 30 30 500