Maak de details meetbaar
Google Tag Manager is een script dat je eenmalig plaatst op je website of webshop. Vervolgens beheer en verstuur je alle tags (stukjes code) vanuit je Tag Manager-account via het script op je website.
Waar Google Analytics vooral data op paginaniveau analyeert, stelt Google Tag Manager je in staat om verschillende speciekere variabelen en data te meten. Denk bijvoorbeeld aan het aantal ingevulde contactformulierren of het aantal klikken op een externe link. Via de Google Tag Manager maak je eenvoudig koppelingen zoals remarketingcampagnes via Google Display Netwerk en Google Ads conversiemeting. Op basis van de verkregen data kun je vervolgens makkelijker je website optimaliseren, met meer resultaat als doel.
Wil jij ook Google Tag Manager installeren en beheren? Bart helpt je graag!
Meer data insights?
Blijf bij de pinken
bekijk alle blogsLaat je verrassen!
Als bureau hebben we niet alleen kennis van marketing maar ook van design, corporate identity, techniek en ontwikkeling. Dit zorgt ervoor dat we projecten altijd vanuit alle kanten bekijken.
We zijn teamplayers en werken soepel samen met interne afdelingen of andere bureau's.
Daag ons, maar vooral jezelf uit!